HannaHJóga

Hegkezelés - fontos és eredményes

2018. november 27. 19:29 - hannahjoga

heg2_s.png

 "A heg területén a szövetek vérellátása rosszabb, ami negatív hatást gyakorol az ezt a területet ellátó idegekre. Idővel a zavar áttevődik a gerincvelőre, ahonnan a szóban forgó idegek erednek, innen pedig valamennyi olyan szervre, amely ezen az idegen át kapcsolódik a gerincvelőhöz. Mechanikai úton a megvastagodott hegszövet ugyancsak zavarhatja a körülötte fekvő idegvégződéseket. Bizonyos körülmények között ez a túlingerlés idővel a legkülönfélébb tüneteket válthatja ki. Az alvászavarokon és a fájdalmon kívül ide számítanak még a szervműködési zavarok vagy a gerinc és az ízületek blokkja. Ha ilyen zavarok újra meg újra kialakulnak az ízületeknél, a terapeutának tanácsos valamilyen nagyobb hegre gyanakodnia, például a vakbélműtét, epehólyagműtét vagy alhasi operáció miatt kialakult sebre. De a hegek érzékennyé tehetik a meridiánokat is, amelyek mentén a hagyományos kínai orvoslás szerint az életenergia áramlik."
(forrás: tgy-magazin.hu)

Néhány héttel ezelőtt a már-már megszokottá vált csípőpanaszaim miatt kerestem fel újra egy gyógymasszőrt. A lábaim és a csípőm kezelése közben kérdezett rá, nincs-e valamilyen - esetleg belső - hegesedésem, ugyanis könnyen lehet, hogy ez okozza az izmok és ízületek problémáit is. Mikor elmeséltem neki az eddigi műtéteimet, azt javasolta, hogy keressek egy kifejezetten a hegek kezelésével, fellazításával foglalkozó kolléganőt.

Így találtam rá (egy nagyon kedves ismerősöm ajánlására) Borsos Orsolyára, az Oriolus Med Medical-ban, aki ráadásul a meglehetősen kényes helyen lévő elváltozásaimmal kapcsolatban is bőséges tapasztalattal rendelkezik.
Már az eddigi beavatkozások, kezelések, panaszok részletes átbeszélésekor is egyértelmű volt számomra, hogy a lehető legjobb helyre kerültem. Aki hasonló problémákkal küzd, tudja, hogy mennyire fontos, hogy bizalommal fordulhassunk a segítőhöz, kellemes és barátságos légkörben.
Megértettem, hogy a hegesedés gyakorlatilag folyamatosan húzza magával a környező szöveteket, így például a csípőm területén, a női szervekben, illetve az emésztésemben is okozhat problémákat - ez pedig bizony már lassan 16 éve így van.

A beszélgetés után került sor a kezelésre, amely előtt és közben is végig tájékoztatott Orsi, hogy éppen mi fog történni. Az igazat megvallva, volt már kellemesebb 45 percem is életem során, viszont már egy alkalommal is nagyon jó eredményeket tudtunk elérni: a rendszeres intim tornának köszönhetően ugyanis a szövetek és az izmaim rugalmassága viszonylag jó, így a bekeményedések, görcsök - még ha eleinte nagy fájdalmakkal kísérve is, de - oldódni tudtak. Legegyértelműbb bizonyítéka ennek az, hogy megszűnt az az erőteljes nyomás, amit a bal oldali ülőgumómban, végbéltájékon éreztem, valahányszor a bal lábamra tettem a testsúlyt. Ahogy leszálltam a kezelőágyról, és megpróbáltam ezt a mozdulatot, szinte furcsa volt, hogy többé nem érzem a hosszú évek alatt már természetessé vált kellemetlenséget.

A kezelés után megtanultam, hogyan folytassam otthon a masszírozást, milyen eredményre számíthatok, és hogyan követhetem nyomon a fejlődést. Az előrejelzés szerint minden nap végezve az önmasszázst, néhány hét alatt teljesen fel fogom tudni lazítani a húrszerű műtéti hegeket.

A kezelés alatt nem csak fizikailag, de lelkileg is oldódást éreztem: mivel az érintett terület eleve egy eldugott, intim hely, az elmúlt évek során inkább kizártam a látómezőmből, szó szerint és átvitt értelemben is. Tudtam, hogy van ott valami kellemetlenség, de nem akartam vele valójában szembesülni. Egy kicsit úgy is gondoltam rá, mintha még mindig egy nyílt seb lenne, hiszen nem tudtam pontosan, hogy néz ki, mi is történt ott. A kezelés során azonban végre "megismerkedem" ezzel az árnyoldalammal is. Újra fel kell tehát tépni a sebeket ahhoz, hogy most véglegesen gyógyulni tudjanak. Az ismerős érzések, a fájdalmak ebben segítenek, és ahogy enyhülnek, úgy kerül minden újra a helyére - kívül és belül is.

Szeretettel ajánlom Orsit mindenkinek, aki hasonló problémáját szeretné megoldani.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hannahjoga.blog.hu/api/trackback/id/tr8914396816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása